lördag 1 januari 2011

Nu går startskottet för utmaningen!!

Först av allt Gott nytt år!! Hoppas ni hade en trevlig kväll igår! Jag hade det fantastiskt! Bästa nyår på länge!! Så...
Idag är första dagen på utmaningen som jag berättat om tidigare! Idag och fram till den sista januari gäller det! Kul ska det bli, men också tufft! Älskar utmaningar :-) hoppas det blir fina resultat, ska dela med mig av resultaten när allt är klart!

Men oh så otaggad jag var idag!
Vi kom hem halv sex i morse, var ute med tjejen, sov till halv tolv, gick ut med tjejen igen på långis ( morgonpromenad både för mig o tjejen!)
Inatt har det snöat ca 2 dm :-O
Inte roligaste väglaget ute direkt haha, men det är bara att bita ihop och köra, ska man vara med så får man satsa lite, har haft en period med stress, dålig mat och lite träning ( stor del pga att benhinnorna måste få vila)
Men en vecka till utan löpning sen ska jag prova försiktigt! Längtar såååå!!
Väskan är packad! Nu blir det gymmet och utmaningens träning!! Kom igen, nu köör vi! :-)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar