lördag 22 januari 2011

Härliga helg!



Vilken underbar dag vi haft idag!
Vi gick upp ganska tidigt och avnjöt en härlig frukost, jag åt havregrynsgröt med kanel och mjölk, lite te och smörgås. Sen åkte vi in till stan tillsammans älskling hade träning med fotbollen och jag skulle köra lite pilates och combat på gymmet. Började med Pilates, grymt bra träning för "korsetten" dvs. bålen, magen och ryggen jättebra för att förhindra rygginflammationer, ryggskott osv. sen körde jag en klass som heter combat som är kampsportsinspirerad- och väldigt rolig konditionsklass.
Sen möttes vi upp åter och gick och åt en fantastisk sushi med våra två för en kuponger :-)
Sen handlade vi, passade på att fylla på vårt fruktförråd, vi har kommit in i en fruktsallad period, ganska naturligt med tanke på att jag inte äter godis för tillfället. Så vi fyndade massa god och billig frukt på Willys.
I morgon ska jag köra ett skönt löppass med vovven, hoppas det blir lika fint väder imorgon som vi hade idag!

Jag vill att 2011 ska bli utmaningens, kärleken och lyckans år.
Hur vill du att året ska bli, vad vill du uppnå?

Jag står inför några läskiga och spännande utmaningar under detta år (framförallt i arbetslivet), jag är säker på att jag kommer klara allt galant, men när utmaningarna är ovissa och man inte riktigt vet vart allt kommer leda till känns det extra läskigt, men samtidigt spännande. Jag har aldrig ångrat en utmaning eller att jag vågat någonting, så klyschan stämmer nog att "man ångrar bara det man aldrig gjorde".

Hoppas ni också får en riktigt trevlig helg med härlig träning,
kom ihåg att kroppen är gjord för att röra på sig! Doktorn säger minst 30 min per dag!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar