torsdag 20 januari 2011

Utan godis dag 6



Fan vad grym jag är! Jag har klarat den svåraste perioden tjohooo!!
Svåraste dagen var nog igår haha, vaknade med världens huvudvärk och kände mig jättedålig, det är så lätt att tycka lite synd om sig själv krypa upp i soffan och titta på en bra film. Och vad vill man ha till filmen då? haha jo om man heter Marianne vill man ha en ljuvlig marabou mjölchoklad och saltlakrits, men trots att älskling var väldigt lättövertalad när jag tittade på honom med puppyeyes och sa att jag var sååå sugen på godis idag så stod jag emot :-)
Är superstolt! Den svåraste dagen var utan tvekan igår, idag känns allt mycket lättare och mina två veckor ska jag väl kunna fixa galant! Är stolt över mig själv, det är inte lätt när man lätt blir sockerberoende som jag!

3 kommentarer:

  1. Fantastiskt starkt jobbat! :D Kämpa!

    SvaraRadera
  2. Du är grym!
    Kom att tänka på dig idag, för att jag laddade upp en bild från när vi sprang upp på Åreskutan förra året i maj. Vad fint det var …

    SvaraRadera
  3. Tack goa ni för pepp! Åh Sofie det var underbart! Finns det någon möjlighet att få se bilden? Kanske kan bli en favorit i repris i år i åre? Det hade varit grymt trevligt!

    SvaraRadera