måndag 17 januari 2011

Morgonlöpning på isbana med broddar


Imorse trotsade jag rädslan för att ramla ute på isbanan som råder. Mina löpbroddar är fantastiska! Känns som om jag springer med sylvassa spikar under som greppar likt klor :-)
Sprang otroligt bra imorse med grymt grepp, så skönt!
Kroppen är gjord för att röra på sig, det märker man speciellt på morgonträning, vad det än må vara för typ av träning. Kroppen vaknar till liv, blodcirkulationen går i gång medan endorfinerna sprider sig skönt i kroppen, när man sen tar en varm dusch och dricker en varm kopp te med mumsig frukost i torra varma kläder är känslan obeskrivbar :-)

Ni som fortfarande inte provat morgonträning kan jag rekommendera det varmt! Bästa träningen på dagen, vinner med hästlängder!

Ska mäta fettprocent och midjemått med min underbara PT 31 januari, 28 februari och 31 mars! Alltid lika spännande!
Vikten är inte lika viktig, är så oerhört nöjd med min kropp och allt den kan prestera!
Milano marathon väntar 10 april, shit vilken prestation om jag fixar det!! Hejja hejja :-) ( är lika taggad som jag är rädd haha)
Det går fortfarande att anmäla sig! Häng med mig och anta utmaningen tillsammans med mig vettja! shit då kommer jag bli grymt imponerad av dig! Boende och resa fixar vi billigt tillsammans, har många kontakter därnere :-)

Låt 2011 bli utmaningarnas år!
Utmana dig själv att ge dig den kropp du så gärna skulle vilja ha!
En sund och stark kropp som du är stolt över!
Eller utmana dig själv att springa det där loppet eller liknande :-) ( utgår från mig själv :-))
Man fixar allt! Jag tror på mig! Vet att jag fixar det jag vill fixa :-) det är bara att kämpa på! Så om jag kan, varför skulle inte du? Jag tror på DIG! Oavsett vilken prestation det gäller, vi klarar såååå mycket mer än vad vi tror!
Jag är stolt över mig själv och ni borde vara stolta över er själva VARJE DAG, ni är minst lika grymma som jag! Kram på er och lycka till med träningen och era utmaningar!

Jag säger återigen tack broddar för att ni finns :-D grymt coolt att kunna springa på is!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar