lördag 1 januari 2011

Sammantfattning och utvärdering av 2010

Så, lite personligt...
2010 har varit ett händelserikt år!
– Jag hittade passionen för löpning
– Sprang mitt första lopp
– Flyttade in hos älskling (btw den underbaraste, finaste människa jag mött :-) Därmed ny stad nya möjligheter, spännande och läskigt på samma gång :-)
– Började jobba med yrket jag utbildat mig till (Grafisk formgivare)
– Lärde känna många fina människor!
– Fördjupade vänskapen med några av dem
– Började träna med PT
– Var i Åre för första gången med Fitness, så trevligt och spännande!!
– Fick en sund och stark kropp och den bästa konditionen jag någonsin haft
–Gjorde en helt underbar resa med älskling, den kommer vi aldrig glömma! Helt fantastisk!
– Fick en helt underbar inneboende
– Utvecklats jättemycket, både professionellt och privat. Tror på mig själv och det jag gör och kör på 110%.
Jag låter ingen längre trampa på mig, eller går över mig själv för mycket för att göra andra glada o nöjda. Jag accepterar inte att bli illa behandlad, och jag är inte längre alltid den som ber om ursäkt (trots att felet kanske beror mest på den andre parten). Jag försöker göra det som känns rätt och följa mitt hjärta och lyssna med öppet sinne, är stolt över hur mycket jag utvecklats under detta år! Min älskling har varit ett stort stöd i vått och torrt, jag är tacksam för så mycket, älskar honom så mycket att det gör ont!!
2010 har varit en av de bästa åren i mitt liv, men också ett jobbigt och tufft år, de som känner mig vet vad jag pratar om.

Man lär sig mycket av allt man gör (både bra och dåliga erfarenheter) ett bra sätt att lära sig av dem är att se tillbaka på 2010 tänka igenom hur allt känns, ta med det viktigaste du lärt dig i ditt bagage och se framemot ett nytt år med förväntning, förhoppning och nyfikenhet!

Jag hoppas ditt 2011 blir allt som du önskat att det ska vara!
Tro på dig själv, kör stenhårt på det, och du ska se att förr eller senare så kommer det till dig...
Skål för ett fantastiskt nytt år!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar