söndag 30 januari 2011

Imorgon första delmål :-)




Hej på er! Hoppas ni haft en trevlig helg!
Sitter nu på bussen och njuter av endorfinerna jag har i kroppen efter ett grymt spinningpass och fustra-styrka. Imorgon är det upp till bevis, hur har den här månaden gått? För det första har jag ökat min uthållighet konditions- och styrkemässigt, vilket jag är mycket stolt över! Dessutom har jag lyckats med att fixa mitt lilla godis uppehåll, DET om något är jag stolt över eftersom lösgodis och choklad är min lilla last :-)
Ska bli roligt med fettprocent och midjemått imorgon!

Imorgon bitti ska jag och Linnea försöka oss ut på en härlig morgontur efter 4 dagars vila från löpning, det ska bli grymt!

Ha det gott och ha en skön kväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar