tisdag 4 januari 2011

Utmaningens dag nr 4
















Lite inspirationsbider från i somras...
Jag längtar tillbaka och får kraft och energi bara av att se dem!
Idag blir det stavgång på morgonen ca 1 timme,
Ikväll blir det nog lite spinningcore och utmaningens styrka
Kosten går bra, men jag unnar mig också av livets goda :-) Är som sagt en livsnjutare, och tränar man så mycket som jag gör, så kan man unna sig både det ena och det andra :-)
Att försöka hålla igång med träningen skadefri och äta hälsosamt är min mainpriority.
Just nu så är det mer än 1 meter snö här och det ska komma mer!! haha skrattretande, ute är det stora berg av snö som snöplogarna samlat ihop...känns som att det är långt kvar till våren och som att vi är rejält insnöade (bokstavligt talat :-)
Tur är väl att de plogar!! För då går det ju att gå/springa i alla fall. Så nu ska jag ut på 1 timmes stavgång, sen måste jag fortsätta att jobba intensivt så att jag o älskling kan gå på pass ikväll :-)

Jag ska vänta hela vecka på att börja med löpningen igen, så att allt benen är supervilade från löpning. Det är så lätt att börja igen för tidigt(man längtar ju så), men att vila bara några dagar extra kan verkligen göra susen! Så jag ska vara tålmodig trots att benet känns ok så ska jag hålla ut trots att det kliar i mina löparben :-) Så det är ett tips till er som är skadade, försök hittat substitut så länge du är skadad så känns det inte lika jobbigt, dessutom hinner skadan läka ordentligt så att du kan köra igång sen och inte tvingas avbryta pga att skadan kommer tillbaka.

Januari känns låååång jag vet (om ni är som jag vår/sommarmänniskor)
Men det är redan den 4:e idag och februari går jättefort!
Sen är våren här fortare än man tror :-) Så passa på att njuta av vinterns vackra frukter och skönhet...

En sista grej måste verkligen rekommendera en film vi såg igår (jag vet jag må vara sist på bollen men kanske någon annan som inte sett den)
Kill Bill volume 1 och 2
Jag har hört så dåligt om den men jag gav den en chans och jäklar va cool den är, så visuell, annorlunda och shit vilka scener! Tackar älskling för övertalningen ;-)
2:an är bättre än 1:an men båda är verkligen värda att se (2:an får en 4 marianne av 5 och 1:an får 3)
Så har ni inte sett den, spring och hyr eller låna av någon, den är grym!
Kram på er, ha en wünderbar dag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar