tisdag 11 januari 2011

Stressig dag

Shit vilken dag jag hade igår, jobbade sent, efteråt kände jag mig oerhört uppe i varv. Kände att jag ville få ur stressen ur kroppen, så jag gick och tränade, och det bästa av allt var att jag kände att stressen bara rann ur mig, de stela axlarna som suttit framför datorn hela dagen strechade jag ut, rullade fram o tillbaka, nacken stretchades också, så skönt! Sen andades jag djupa andetag i den sköna bastun. Helt avstressad när jag kom ut ifrån gymmet. Så skönt, det är så sant att träningen får en att må så bra, allt beror på vad man gör det till och inställningen till träning.
Jag kom hem sent igår, nästan halv elva, myste med älskling och lilla tjejen så länge jag orkade, sen slocknade jag och sov djupt. Dock vaknade jag pigg vid halv sex och gick ut en liten sväng med lilla tjejen, ingen löptur idag alltså, får inte gå ut för hårt nu när jag äntligen är bra i benet! Viktigt att skynda långsamt ( har en viss tendens precis som alla andra att skynda för fort :-))

Idag blir en hektisk dag med deadlines och möten, ikväll ska jag träffa och fira en speciell vän och en annan väldigt speciell tjej ska hänga med! Ska bli så kul att träffa dem!

Vi ska äta på Vapiano i Gamla Stan, mysigt värre!
Imorgon ska jag försöka jobba hemifrån, då det är en stor dag för en annan speciell mycket fin tjej!

Åh lite kuriosa, vi vill ju ge en Mery-valp ( vår vovve) till min älskade sambos mamma, och nu har vi kanske hittat den perfekte maken till vår vovve. Vi ska träffa honom i helgen, sen är det bara att vänta tills hon börjar löpa om allt går som det ska, spännande!

Hoppas ni får en härlig tisdag!

Tips på skön snacks mat:
Kokade rödbetor med salt på, Mmm så himla gott!! (smakar nästan som kokt majs som också är väldigt gott)

Ta hand om er!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar