torsdag 27 januari 2011

Smärtsam behandling :-O

Aaah det gjorde ont med tryckvågsbehandlingen i hålfoten :-o så ont att jag skrek haha, vi får hoppas att det var värt det, den duktiga Naprapaten Anders knäckte min rygg på rätt plats, satte nål i vaden och tryckvågsbehandlade foten, så man kände sig lagom mörbultad när man gick därifrån haha! Så nu är det ingen löpning på minst 2 dagar, tror jag ska vila från promenad och löpning hela helgen också, däremot sittande cykel och styrka är helt ok att köra, men idag blir det total vila så ska jag träna imorgon istället!

Min mage börjar bli riktigt fin, kolla här:




Ska träffa min underbart positiva och glada PT på måndag, då får jag fettprocents resultat! Spännande :-)

Ha en underbar kväll!
Stor kram!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar