måndag 10 januari 2011

Morgonlöpning i 2 plusgrader




Godmorgon träningsfolk!
Imorse var jag uppe tidigt ( kl 5:00) och körde en underbar löptur, trots isbanan ute så var det inga problem att springa, tack vare dessa fantastiska broddar :-) ( överraskande nyupptäckt för mig :-)
Det kändes bättre i benen idag, inte lika ont :-) tog det väldigt försiktigt såklart! Men bara känslan av att kunna springa igen var helt underbar!
Haha min morgon har varit absurd, första bussen hemma var inställd, andra försenad så jag missar givetvis tåget, ställer mig i kö till sj automat, det är så lång kö att jag även missar det tåget, hoppar istället på upptåget och upptäcker att mitt bankkort och legitimation är i min andra jacka, som tur är hade jag mitt företagskort, annars hade jag varit tvungen att åka hem igen :-) kommer att komma en halvtimma försent till ett viktigt möte jag har idag, lunchen glömde jag i frysen :-( haha vilken kanonstart!
Ska försöka vända denna morgon till något positivt :-) löpningens endorfiner är fortfarande närvarande, vilket gör att allt känns mycket bättre än vad det hade gjort utan löpningen.
Hoppas ni får en bättre start än vad jag fick imorse!
Lycka till med träningen idag!
Kram på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar