söndag 2 januari 2011

Dag 2!!

Två av mina fina vänner Kattis och Jenny är med och kör utmaningen med mig!
Ska blir kul att följa med i deras utveckling och se hur det går för dem!
Kul att ni vill vara med!!
Idag har varit en seg dag för mig (åh shit det är ju så mååånga dagar kvar och jag är sååå sötsugen haha) typ den känslan, träningsvärk från träningen igår också som pricken över i:et!
MEN då gäller det att vara stark (som sagt förbud funkar inte på mig, och denna månaden är egentligen inget "förbjudet" men jag ska försöka hålla mig så gott jag kan till Jarkkos kostplan fast med min egen touch. Det är ju kul att få se vilka resultat man kan få!
Så i morse var jag och älskling ute på morgonpowerwalk som blev avbruten mitt i av att vi träffade en annan lagotto som Mery lekte med som en galning :-) Så det var ett trevligt avbrott!
Ikväll ska vi köra en timme stavgång och sen utmaningens styrka (älskling är med idag :-)

Blir nog filmkväll för oss idag! Komedi tror jag vi behöver se haha...
Senaste dagarna har vi fått ännu mer snö, vill man gå in i skogen får man vada i 1 meter snö minst! Försöker mitt bästa att uppskatta vintern...men just nu vill jag inte ha mer snö! Undra när den kommer försvinna, förhoppningsvis i slutet av mars, man kan ju hoppas i alla fall!
Jag och älskling ska åka skidor snart och då kommer det vara härligt med snö, så länge man tänker positivt är den inte så jobbig :-) Två andra positiva saker med snö är att det blir ljusare och att hunden inte kan rulla sig i äckliga saker :-)

Ha en trevlig kväll!
o Kattis o Jenny nu köööööör vi!!
(någon mer som vill vara med? det är inte försent, kontakta mig så berättar jag mer)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar