tisdag 1 februari 2011

Delmål 1 resultat!


Hej på er!

Vilket antiklimax jag fick igår när min underbara positiva PT inte kunde mäta min fettprocent ordentligt med kaliper, utan vi använde en slags maskin. (Kalipern har varit trasig sen i höstas)
Det roliga är att det fanns två maskiner, den ena sa att min fettprocent var på 19,5% och den andra 13,3%. Det är en ganska STOR skillnad haha. Så nu ska jag gå till ett annat SATS och se om någon kan hjälpa mig, skulle vilja veta ungefär vad jag ligger i alla fall...men mellan 19,5 och 13,3% och det är verkligen inte fy skam!! :-)) Är jättenöjd oavsett.

Midjemått: Då 63 cm Nu 59 cm (Getingmidja jag vet :-))

Resten av måtten kommer senare, älskar min PT hon är grymmaste att träna med, hon kör verkligen ut mig totalt och hon kör TUFFT och riktigt INTENSIVT, tro mig! Men hon är mindre bra på att mäta tyvärr, det är nog inte hennes starkaste sida, så jag ska göra om mätningarna med någon som kan köra kaliper och är lite mer van, så jag får korrekta resultat.
Sen ska jag be min sambo ta ett kort på mig också så får ni se resultatet in real life också :-).

Igår träffade jag min underbara vän, och jag är så stolt över henne, hon har fixat att vara utan hennes stora last choklad hur länge som helst!! Hon har barn också, då är det extra svårt att stå emot, men hon har fixat, och på kuppen gått ner 3 kg, det är bara så gryyyyyyyyymt!! :-) Var tvungen att skriva om det för jag blir peppad och inspirerad av henne och hon är så himla gullig. Är glad att jag har henne som vän, puss på dig L om du läser det här och tack för igår :-*


Hoppas ni får en underbar tisdag!! och vet ni? det är 1 februari idag!! = ett steg närmare våren :-))))) Tralala NU KÖR VI!! mot Beach 2011 och en sund och vältränad kropp som fixar ALLT :-D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar