fredag 18 februari 2011

Lite allt möjligt!




Hej!
I helgen blir det skidåkning och mys med min kära väninna och våra käresta. Hon bor nämligen nära en skidbacke :-) ska bli läskigt men spännande :-) Vet att älskling älskar, så för hans skull är det bara värt det!

Ska på puls-spinning nu, ska bli skönt! Var på min sista behandling hos Naprapaten igår så snart kan jag köra på för fullt med löpningen igen, ska bli så skönt! Längtar till vår och sommarlöpning!
Har ätit lite dåligt igår och idag, lite för mycket godis *suck* ständigt denna lilla last :-) men jag har också njutit!! Mmmmm :-) det är ju det viktigaste :-D måste bara försöka hitta en balans med godis, för börjar jag kan jag inte sluta :-( hmm kanske hälla upp i små små skålar är lösningen? Vi får se!

Hoppas ni får en mysig fredag och härlig helg!
Take care!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar