onsdag 29 december 2010

Min nya tekopp är underbar!




Älskar att dricka te!
Finns så många te sorter att välja på och det gör så gott!

Enligt Tehörnan finns te för alla tillfällen!
Rätta tidpunkten att dricka te är många!
Tex
När hjärtat och händerna är fria
När man är trött
När tankarna är upprörda
När man lyssnar till en sång
När sången är slut :-)
När man sitter inne
Under samtal långt inpå natten
En regnig dag
När dagen är klar och vinden mild
När gästerna gått... mm mm

Flummigt men åh så romantiskt :-)
Unna er ett riktigt gott te i en STOR mugg ( alla som känner mig vet exakt hur stor kopp jag menar ;-)) eller som älskling säger "vas" haha

Kram på er, ha en skön kväll!

Vila för mig idag!
Hoppas bli bra snart så jag kan börja löpa igen!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar