onsdag 15 december 2010

Lite av allt men inte alltid...

När det gäller kost är min filosofi att äta bra och nyttig mat som ger kroppen bra energi, men jag älskar bullar, kakor, lösgodis, choklad mm så lite av allt men inte alltid! Det funkar så bra för mig! Ibland när man vill toppa formen så kan man dra ner lite på sötsaker o så kallad skräpmat :-) men inga förbud, de funkar inte för mig, jag blir tvärtom om jag förbjuder mig något, då är det det enda jag kan tänka på :-) och det slutar med att man sitter och frossar i det "förbjudna". Alltså en grund i kosten av bra och nyttig och god mat och över detta en livsnjutarkrydda med diverse sött o fett och därmed mindre bra energi :-) men åh så gott! Jag tror att det är viktigt att man hittar sin balans och livsstil som funkar för just dig, Men lite av allt men inte alltid funkar så bra för mig, har verkligen hittat en balans och harmoni i min kropp, njuta av livet och träna hårt! Där har ni nog min livsfilosofi! :-)
Just nu sitter jag strandsatt i Stockholm med inställda tåg och diverse, räknar med att vara hemma efter 22 :-O fast imorgon ska jag jobba hemifrån :-D skönt!
Önskar alla en trevlig och mysig kväll! Ska nog plugga lite bosniska på tåget om jag orkar :-)
Min träning idag har varit morgonlöprunda i underbar takt, bästa sättet att vara kreativ och komma på nya idéer :-)
Sen på eftermiddagen körde jag spinningpass 45 min med pulsband, o jäklar vad jag körde skiten ur alla! :-D I rock när det gäller spinning, körde nästan 50% av passet med en puls på mellan 89-91 % av maxpuls ( min är ca 209-210) var grymt stolt efteråt!

Kram till er, ta hand om er!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar