tisdag 21 december 2010

Yoga

Är bara så underbart! Hade en superstressig dag, stressade hela dagen som en dåre, fortsatte så till mitt pulspass och körde järnet (som vanligt) så härligt...men vet du vad som var ännu härligare? Yogapasset efteråt! Helt underbart, precis vad jag behövde efter en hård dag!
Yoga ger dig lugn, harmoni och balans i din kropp, om du var arg på någon eller något innan, så känns det tio gånger bättre efteråt, det är som om ilskan/besvikelsen eller vad det nu må vara, bara lägger sig som en mjukt lager av bomull som blir till sand, som långsamt rinner ur dina händer...

Om du aldrig provat yoga, rekommenderar jag att ge det en rejäl chans, jag fastnade verkligen inte första gången, inte andra heller, och det gick lång tid emellan, men tredje gången jag provade så kände jag också det där som alla andra talade om, lugnet och harmonin! Det är så olika för alla människor, så ge det en rejäl chans innan du anser att det inte är något för dig...

Ha en fin kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar