tisdag 28 december 2010

Kom igen nu!



Längtar efter värme och sol! På kortet ligger jag i vattnet och svalkar mig i Italiens underbara hav. Är just nu sjuukt otaggad :-)...kallt och mörkt ute, ont i vänster benhinna dvs. kan varken springa eller powerwalka, lite lätt förkylning och supermycket jobb, detta har fått mig otaggad att träna, och istället har jag ätit dåligt, skräpmat, godis m.m. Det blir liksom en ond cirkel :-(
Men då får man ta sig i kragen! >:-)> Upp och hoppa, kom igen!! go Mary go!
Med benhinneinflammation kan man köra en annan typ av belastningsträning än löpning (**snyft** saknar min löpning), typ cykel och simma m.m. så idag ska jag och älskling köra lite coreträning och cykel!
Nu har vi varit lite för mycket livsnjutare för vårt eget bästa! :-)
Utmaningen börjar om 4 dagar! Come on now Mary up you go!! :-)))) (försöker desperat tagga mig själv haha) Nu kör vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar