tisdag 21 december 2010

2 stora utmaningar nästa år, vill du hänga på?

Jag skrev precis en roman till bloggen, men programmet i min Iphone hängde sig och ALL text försvann! :-O då blir man lite trött :-) haha men det är bara att ta nya tag! Så alltså jag skrev någonting liknande detta:
Jag älskar utmaningar, de gör att man utvecklas, vågar mer och kommer längre! Så nu har jag redan tagit 2 utmaningar!

Utmaning nummer 1:
Följ ett nytt träningsprogram och kostprogram 1-31 januari och få grymma resultat! ( detta gäller om du vill gå ner i vikt såväl som bara tona fram dina muskler lite mer dvs tappa i fettprocent)
vill du vara med? Jag ska vara med! - kolla in sidan http://dew.fitness-magazine.com/blogg/jarkko o anmäl dig du med! Man måste maila midjemått, helkroppsbild och vikt till hans mail så får du kost och träningsprogram för den aktuella perioden ( OBS det är kostnadsfritt!) hans mail är: jarkko@fustra.net

Lycka till! :-)

Utmaning nr 2:
Att springa ett marathon!
Jag har anmält mig till Milano marathon!! Wow har aldrig sprungit ett marathon... Stor utmaning för mig! Varför just Milano? Jo Stockholm var fullbokad och Milano är mitt andra hem, älskar mina vänner där, maten, kulturen och människorna, dessutom så går loppet i början av April dvs ett Milano i full vår!! Fantastiskt!
Vill någon hänga med kan jag hjälpa dig att hitta billigt flyg osv, så kör vi!! :-)

Träningen just nu då?
Jo igår körde jag lite core i gymmet, hade grym huvudvärk men mådde bättre efter mitt lilla 30 min pass!
Känner nämligen av mina benhinnor lite efter mitt monsterpass i lördags då jag sprang 24 km ( det längsta innan var ca 18 km) då kändes det som om jag skulle kunna springa hur långt som helst, men man ska helst öka 2 km i veckan, inte mer för att kroppen långsamt ska vänja sig vid den ökade belastningen. Så lugn Marianne inte för ivrig är min lärdom av detta :-) så träning idag blir lite styrka och spinning med pulsband där man kan följa sin egen puls, superbra träning och man tar verkligen ut sig! Kan rekommendera varmt!
Ha en supertisdag!
Ta hand om er!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Tjoho!
    Såhär i sista minuten har jag anmält mig till Jarkkos utmaning! Gymkort beställdes imorse (Fitness24seven), hoppas bara de hinner fram till på måndag.. Får bli hemmaträning annars..
    kraaam!
    Jenny

    SvaraRadera