onsdag 1 december 2010

Tågkaos

Det ska bli sååå skönt att jobba hemifrån imorgon, mitt och Linneas pass dras allt längre fram, är glad om jag kommer hem vid halv tio! Alla tåg är försenade och för mig som har 3 byten är det frustrerande när man missar ena bytet o nästkommande är kraftigt försenat, tillslut tappar man tålamodet :-) speciellt när det är så kallt o mörkt! Undra hur länge jag pendlat idag, tror det hamnar på 5 timmar lite drygt...
Men snart ska vi ge oss ut på ett härligt pass jag, Linnea o lilla tjejen, de väntar tappert på mig därhemma!
Hoppas du har en fin kväll!
Ta hand om er i kylan å mörkret!
Har du invigt glöggen ännu? Jag och älskling invigde förra helgen, det var underbart att komma in i värmen och dricka varm glögg med pepparkakor! Mmm härliga julkänsla :-) vi julpyntade redan för 2 veckor sedan :-O haha så kan det gå när man är trött på mörkret o längtar efter julen :-)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar