tisdag 14 december 2010

Kvällslöpning med Linnea

Underbart!
Var superopeppad från början, men Linnea var så peppad så ( själv satt jag och mös i soffan och arbetade i myskläder med en lätt huvudvärk) Men man sviker inte en löpkompis :-) ( känner mig just nu allmänt otaggad träningsmässigt, kan det bero på mörkret och kylan månne?) ( tjejen som ääääälskar parenteser haha). Jag har perioder som de flesta av oss också har, vare sig det gäller träning, mat eller liknande. Man har perioder man är supperpeppad och kör stenhårt supermotiverad, sen har man perioder man kör på av ren vilja för att man vet att man mår så bra av det, nu är jag inne i en viljeperiod :-) Linnea är inne i den supertaggade perioden och inspirerar och peppar mig just nu! Sen kanske det blir tvärtom? Som sagt allt går i perioder, men även om du är lika otaggad som jag på att träna så gör det på ren vilja! Du kommer må så mycket bättre efteråt! Vilken träning du än vill ägna dig åt. Kroppen är till för att röra sig, varje dag! Jag peppafe i morse med sollampan i 10 min, den ingav mig en viss förhoppning att solen kanske existerar ändå, trots allt! :-)
I helgen köpte vi den finaste julgranen kungsgran 199:- på Bauhaus kan rekommenderas varmt) det är verkligen den finaste gran jag någonsin haft, den klär vårt vardagsrum så fint, lyser upp det mörka och inbringar en julvärme och stämning som får en nästan att bli sentimental! I love it!! Här kommer en bild på hur jag och Linnea såg ut innan vi gav oss ut, framför vår underbara gran!
Ha en underbar dag!
Ta vara på ljuset om du kan!
Idag ska jag träna styrka ( shape) om jag hinner på lunchen!

Kram på er!









- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Haha, allmänt pepp vi ser ut :D Jag tror definitivt att det är saknaden av solljus som stjäl motivationen. Till våren kommer vi att fyllas på med massa energi! Ser fram emot backlöpningen på torsdag! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha ja superpeppade!! Till våren kommer löpningen vara underbar, tänk dig alla sköna långturer till Lunsen och längre...Mmm längtar!!
    Usch kommer sakna dig! Lycka till med pluggandet!! Kram

    SvaraRadera