torsdag 9 december 2010

Kvällslöptur i minus 5

Skön kvällslöptur på ca 9 km avklarad! Det var skönt bara -5 ute, det kändes i luftrören :-)
I helgen ska jag och Linnea försöka oss på 20 km, ingen av oss har någonsin sprungit så långt, härlig utmaning! I jul har jag mycket jobb och projekt som måste bli klara! Men jag ska inte låta träningen få bli lidande, det är ju den som får mig att må så bra!
Förresten jag kanske ska göra en ganska stor grej i vår, återkommer om det! :-D
Imorgon bitti löptur eller Powerwalk, sen på eftermiddagen lite coreträning! Ha en fortsatt skön kväll!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vilken snygg mössa! Och vilken fin blogg! :)
    Är det en sån där tunn "löparmössa"? Vad kostar en sån? Är den bra?
    Hoppas allt är bra med dig, kram

    SvaraRadera
  2. Åh nu hittade jag din kommentar!! Tack ska du ha, fina du!! Ja det är en tunn löparnössa med tunn fleece på insidan och vattenavstötande på utsidan, den har hål därbak för flätan eller tofsen om man nu haf en sån :-) köpte på stadium 149:- är superbra och jag är väldigt nöjd med den!

    SvaraRadera