onsdag 8 december 2010

Underbart i Milano

Vi har haft det fantastiskt i Milano. Fast vi har ätit alldeles för sött och fett. Många underbara cappucino blev det(jag njöt av varenda en) och briosche, glass, goda ostar, prosciutto, salami, vin, pasta, pizza med finaste skinkan, ruccola o parmesan, smaklökarna var i sjunde himlen, Ååååh vad vi har njutit! Vi har också haft en fantastisk upplevelse! Återse kära vänner, uppleva Milano på nytt med älskling! Dessutom hittade jag världens finaste rosa ( surprise surprise :-))) jacka som min älskling gav till mig i försenad födelsedagspresent! :-) till honom hittade vi några riktigt fina plagg!
Är supernöjd med vår helg. Nu ska man komma tillbaka till träningen och så fort man håller upp med träningen lite så känns plötsligt allt jobbigare, mörkret, kylan, jobbet mm men idag ska jag köra lite core på lunchen och ikväll ska jag och Linnea springa, det ska bli så skönt!
Förhoppningsvis får jag tillbaka mitt flow snart igen! Nu känner man sig lite ur gängorna, åh så trött av mörkret o kylan, fast jag vet hur bra jag kommer må när vi väl är ute o kör, den känslan är oslagbar, den ska jag nå ikväll!
I helgen blir det varm glögg, julgranspyntande och kanske lite julklappsköp? Inga måsten, vi gör vad vi känner för och orkar :-) då blir det aldrig någon julstress! Kanske om vi är sugna kör vi lite salsa/ bachiata/merengue i helgen! Dansa är underskattat, det är så underbart roligt, dessutom är det grym träning!

Ha en underbar dag allihopa!!
Har du sol? Vi har en underbar sol här i Stockholm, försök att ta vara på det lilla ljus vi har! Powerwalk på lunchen är dagen tips från mig!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar