söndag 29 maj 2011

Sista dagen med Workout Åre







Åh vi hade en grymt trevlig middag igår och det blev mycket flams från min sida, trötthet+träning+kväll = flamsig :-) Men kul hade vi, var längesen jag skrattade så mycket.
Vi började med frukost vid 7, sen körde vi en underbar klass som heter Bodybalance, och det var den nya utgåvan som gäller juni, juli, augusti, det var den bästa ever! måste jag säga fantastiskt skön klass, bra stretschövningar och lagom jobbiga yogaövningar. Kan rekommendera varmt. Våra stela lite lätt övertränade muskler älskade denna stretchklass.
Sen körde jag fjällöpning med Ann-Sofie Forsmark, jätteduktig löperska som lärde ut backteknik och hållning när man springer. Banan ledde oss rakt uppför berget och sen backintervaller på det. Men fantastiskt vacker fjällmiljö gjorde att mjölksyran i benen kändes som en mycket mer behaglig smärta än annars :-)
När jag hade kommit ner för berget igen, blev det combat för hela slanten och sen en varm skön dusch med en lunchbuffé på det! Sen var det taxi och flyg hem.

Har haft en heeeeelt underbar helg och lärt känna massa roliga människor!
Hoppas ni haft det lika bra som mig! :-)

Här kommer lite bilder jag lånat från Fitness-Sofies blogg: lanttolife.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar