tisdag 3 maj 2011

Fitnessfighten dag 3

Aaaah vilken träningsvärk haha, så stel att jag har svårt att sätta mig eller gå i trappan, men det är bara att kämpa på!! 28 dagar kvar! Är stolt att jag cyklade till jobbet idag, trots snö och hagel :-O Men det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder ;-).
Tog en före bild på min mage och midja, alltid kul att se resultat sen i slutet på månaden.
Ska göra en fettmätning i slutet på maj för att se ungefär var jag ligger och sen en ny innan midsommar, älskar att ha mål att följa..

Funderar att springa Gbg-varvet, och jag har nu fått möjlighet att göra det, trots att det är fullsatt, men jag vet inte, det är trots allt ett halvt marathon och jag har inte tränat så mycket löpträning på sistone... Men jag är lite sugen ändå :-) Man får en skön sightseeing och jag har inga skador... hmm ska tänka lite till, Gbg-varvet går av stapeln lördag 21 maj.

Ha en fortsatt skön tisdagkväll!
Nu ska jag jobba lite frilans innan jag stänger "butiken" för idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar