lördag 14 maj 2011

18 km formtest med löpgruppen! Check :-)

Åh nu är jag mör i benen, körde 18 km med min kära lilla löpargrupp som SATS anordnar!
Fantastiskt bra för den egna träningen då vi varierar passen mycket mellan backe, intervall och fartlek! Pass man inte skulle göra lika bra själv, det är bättre att plåga sig i grupp ;-). Så idag var det ett specialinsatt pass inför Göteborgsvarvet på 18 km för att kolla formen. Vi sprang ca 19 km tillslut på 1:42, så det var ganska bra! Vi har en väldigt fin sammanhållning i gruppen och vi har väldigt trevligt tillsammans. Så om du gillar löpning borde du hänga med oss någon gång! Finns både i stockholm och göteborg. OBS det är ganska hård träning, men alla jobbar efter sin egen förmåga och gör sitt bästa och det funkar bra för alla.

Nu ska jag vila lite, jobba på en logga och ta mig in till stan och möta upp en vän. Senare ska jag möta upp älskling och vår lilla limpa ( ja, hon ser ju ut som en skogaholmslimpa efter att vi klippte henne :-)) på stationen, längtar!!

Hoppas ni får en trevlig lördag!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Härligt! Hoppas att ni får en trevlig vecka alla tre!

    SvaraRadera