lördag 25 augusti 2012

Var stolt över dig själv varje dag!

Det här kortet togs några timmar innan värkarna satte igång och vår lilla linslus ville såklart vara med :-)



Det här kortet är från mitt sista träningspass 4 dagar innan förlossning. Är så grymt stolt över mig själv att jag lyckades träna regelbundet så fort jag hade orken under graviditeten. Körde bra övningar som gjorde att jag underhöll de viktiga rygg och bukmusklerna för att inte få så ont av framtyngden. Jag som har en dålig rygg klarade mig igenom graviditeten utan en enda rygginflammation. Men så tränade jag också ryggen så ofta jag bara kunde.





Jag är stolt över mig själv för att jag gjorde mitt bästa trots alla krämpor. Tänk på hur mycket bra grejer man gör varje dag! Ibland försöker man och det går kanske inte som man tänkt sig, men allt är erfarenheter, både positiva och negativa. Man kan göra fel i bland men man ÄR aldrig fel (Citerar underbara Mia Törnblom). Så var stolt över dig själv varje dag! Alla är vi fina och härliga på våra egna sätt!

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen FANTASTISK Marianne! Jag är tveksam på att jag överhuvudtaget skulle orka resa mig med den magen! ;D Starka starka du!

    SvaraRadera
  2. Åh goa Linnea! Tack för din pepp :-) Är dock helt övertygad att du skulle klara det galant, du är så mycket starkare än du tror!! Många kramar

    SvaraRadera