fredag 3 augusti 2012

I natt trodde jag något var på gång

Jag mådde så fruktansvärt illa, hade molande kraftig mensvärk och det sipprade vatten lite då och då. Runt 2-tiden hade jag så ont att jag inte kunde sova. Låg vaken några timmar, men imorse mådde jag bättre och den onda mensvärken var mycket lindrigare. Det sipprar fortfarande lite vatten då och då, men inget nämnvärt. Så idag har vi kämpat med att röja ännu en dag, och vi
går framåt! Framförallt är vi hemma och vi är så lyckliga att äntligen kommit hem. Det må vara mycket jobb, röj och städning, men det kommer bli så fint när vi är klara! Imorgon blir det nog en del monterande av nya möbler vi köpt idag, samt fortsatt rensning/städning.
Tänk att det bara är 15 dagar kvar nu...



Hoppas han håller sig inne ett litet tag till i alla fall :-) Man brukar känna tvärtom, men jag vill ju att vi ska få lite fint innan han kommer, just nu lever vi i lätt kaos hehe, men som sagt vi har båda ett leende på läpparna så fort vi kollar på varandra, både för vad som väntar runt knuten och för att vi är hemma i vårt lilla paradis :-)
Nu ska vi ta en paus och kolla lite OS-friidrott och film, det är vi väl värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar