torsdag 14 juni 2012

Svårt att sova?

Då har jag ett bra tips om vanliga kuddar som du bullar upp med inte funkar.
Nämligen gravidkudden Dreamgenii (låter som de sponsrar mig hehe).
Jag hade foglossning ganska tidigt (i vecka 19-20) och började sova dåligt med mina smärtor. Då googlade jag fram denna fantastiska prisbelönta och patenterade kudde. Den ger både stöd åt ryggen och magen och rätar upp bäckenet. Men den kostar tyvärr lite (719:- är det billigaste jag hittat) men jag tycker att den är värd varenda krona eftersom den gör att jag sover mycket bättre, och sömnen är ju otroligt viktig. Dessutom kan du använda den som amningskudde när bebis kommer :-)

Här är en länk där du kan köpa den (billigaste som jag hittade)

http://www.gobaby.se/dreamgenii-maternity-pillow.html?gclid=CMOFz-2mzrACFWkwmAodiW3BXA

Lånad från Google 

Lånad från Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar