onsdag 20 juni 2012

Ledsen ;-(

Har inte fått sova något i natt, han har sparkat och rumlat runt hela natten, känns som om jag har blåmärken på insidan av magen. När man ligger på sidorna sparkar han som värst, så då försöker jag ligga på rygg i stället, men då gör ländryggen så ont att det känns som en molande kramp. Sittandes är bättre men då gör övre delen av ryggen ont i stället... Jag vaknar på morgonen med världens huvudvärk. Det flimrar för ögonen och susar i öronen, och min känsla är att jag skulle kunna svimma om jag anstränger mig. Tecken på järnbrist? (tar ändå dubbel dos järntabletter varje kväll med c-vitaminbrus). Illamåendet står i halsen redo att ta sig ut om det skulle behövas. Höfterna värker och jag vill bara dra täcket över huvudet och hoppas att dessa sista 8 veckor kommer gå fort. Idag orkar jag inte vara positiv, jag orkar inte...idag är jag bara väldigt trött på att vara gravid!

3 kommentarer:

  1. Låter inte alls roligt vännen! :( Finns det inget som hjälper? Hoppas du mår bättre snart! Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Nä vad tråkigt att höra :-(. Kan inte säga annat än att du kommer faktiskt att sakna det när du väl inte är det längre och du kommer mest troligt att vilja vara det igen, så så illa kan det väl inte vara ? ;-) kram på dig. Det e bara att stå i, det e sååååååååååå värd det // athena

    SvaraRadera
  3. Åh söta ni! Tack för omtanken, ska hålla ut :-) vissa dagar är så mycket bättre än andra, men ibland går luften ur en och man känner sig aningens frustrerad! Mycket hormoner i omlopp är det också, känner mig "knäppare" för varje vecka :-) Nu har han varit lugn resten av dagen så förhoppningsvis får jag sova inatt! Kram på er!

    SvaraRadera