torsdag 14 juni 2012

Mina cravings hittills

* Granny smith äpplen (tycker de är lite för sura i vanliga fall)
* Äggsmörgås med knäckebröd
* Inlagd ingefära (uäääch :-))
* Körsbärstomater
* Gurka
* Marabou mintkrokant
* Subways nyttiga kycklinfilésandwich med grovt bröd
* Potatismos
* Djungelvrål
* Twisterglassen
* Salami (innan jag visste att det kanske inte var så käckt att äta det hehe)
* Bulgur
* Pastej
* Röd paprika
* Jordgubbar * Rödbetor
Det ändrar sig från dag till dag och vecka till vecka men dessa har stått sig mestadels av tiden :-)

Vad har ni för cravings? :-)

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen äpplena, men jag åt en variant som var stora och mycket syrliga. Kunde även köpa en hel påse med lösgodis bara sura (tycker inte det är gott i vanliga fall). Efter graviditeten köpte jag samma äpplen för jag hade ju tyck att de var sååååå goda, men då kunde jag inte äta dem längre, tyckte de var för sura, hihi, så himla konstigt det där. Hoppas att du får må lite bättre nu de sista månaderna och lycka till med bebisen :) <3 Kram Christine

    SvaraRadera
  2. Haha Christine visst är det konstigt! Känner inte riktigt igen min nya matcirkel :-) Det roliga är att saker man var sugen på förra veckan kan vara BIG NO NO veckan efter :-) Nu är det bara 8 veckor kvar, herregud vad fort tiden går :-) Kram o tack för dina lyckönskningar <3

    SvaraRadera