tisdag 19 juni 2012

Gravidbaddräkt

Min älskling gav mig en för tidig 30-årspresent eftersom jag hade en "öppet hus fest" nyligen ca 2 månader före min födelsedag, dels pga att vår knodd har bf runt min födelsedag och dels för att vi har planer på att flytta upp tillbaka till Uppsala inom kort, så det blev även lite av en "hejdå" fest. Mycket lyckad btw :-) Hur som helst så fick jag en tankini av min älskling. En tankini är som ett långt linne med trosor till. Men då jag vill använda den till att köra wet west och vattenjympa så är en baddräkt lite mer praktiskt. Så därför har vi beställt hem en sådan istället. Den har halterneck-knytning och bra med plats för magen. Hoppas den är bra och skön (alltid svårt att veta när man beställer på nätet...) Det finns en bassäng 200 meter från vår bostad och jag ska passa på att utnyttja den nu när jag har så ont i fogarna. Då är ju vattenträning perfekt.
Såhär ser den ut i alla fall:
Bild lånad från 4mom.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar