söndag 24 juni 2012

Rumlar runt

Han rumlar runt i min mage likt ett klädesplagg i en torktumlare :-) fram och tillbaka upp och ner, och det blir trängre och trängre för varje dag, så jag hoppas han bestämmer sig för att lägga sig tillrätta snart. Många upplever att foglossningen blir mycket bättre när bebisen fixerar huvudet i bäckenet. På tisdag ska jag till sjukgymnasten igen för ny akupunktur (och därmed förhoppning om ytterligare bättring). Imorgon ska jag till barnmorskan för den regelbundna kontrollen och mätningen :-) Spännande att se hur mycket man växt och om mitt järnvärde är lite bättre. Kämpar med mina Niferex varje kväll.
Jag känner mig väldigt lyckligt lottad trots mina krämpor, jag har en fantastiskt fin liten egen familj och vi har ett litet mirakel i magen som är 50% av mig och 50% av min fästman. Jag är tacksam för så mycket! Att tänka positivt och att välja att se det som faktiskt är bra och fint i ens liv hjälper väldigt mycket när man har jobbiga perioder eller känner frustration eller känsla av hopplöshet. Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar