fredag 20 juli 2012

Trött tjej

Igår somnade jag vid 8-tiden, var helt utmattad, hade då haft sammandragningar var 5:e minut i 4 timmar, jag somnade snabbt och sov gott hela natten förutom några kisspauser som vanligt :-)
Idag är det endast lätta sammandragningar några/någon gång i timmen, stor skillnad!
Nu har jag 1 vecka och en dag kvar på jobbet innan jag går på mammaledighet och vi flyttar upp. Tiden går så himla fort, händer mycket nu! Ikväll kommer svärfar med flyttbil och vi lastar in det stora lasset med grejer som återvänder imorgon upp igen. Sen flyttar vi resten om ca 1 vecka. Har helt underbara svärföräldrar som alltid ställer upp för oss, vet inte vad vi skulle göra utan dem, de har verkligen hjärtan av guld! Älsklings bror och flickvän ska också hjälpa oss idag, det är guld värt!! Min goa mamma vill också hjälpa till men då hon har diverse skador och är lite äldre så vill jag inte utsätta henne för något där hon kan få ont eller skada sig.
Nu har jag ätit lunch i form av en kycklingsallad med lite bröd och avslutade med en mjukglass :-)
Nu ska jag hem och vila en stund, innan flyttbilen kommer...

Såhär såg jag ut i vecka 19, då tyckte jag att jag hade en jättestor mage (tillåt mig att skratta lite :-))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar