måndag 2 juli 2012

Trööött

Kan inte sluta gäspa* :-) I natt sov jag kanske 2 timmar sammanlagt. Hade svårt att somna in, kändes verkligen insomnia...När jag väl hade somnat då vaknar vi av polisjakt utanför fönstret (fönstret var öppet) Sirenerna gav mig hjärtat i halsgropen och jag vaknade med ett ryck. Efter det var det så svårt att somna om, låg jag på sidan så sparkade han bakut därinne och tryckte ut med sitt huvud åt alla håll (han gillade inte alls sidolägena inatt). La jag mig på ryggen så kom den molande ländryggssmärtan. Så där låg jag och vred mig och lyssnade på alla spårvagnar som åkte in och ut från Vagnhallen Majorna *skrriiiiiiii* *gäääääll* *gnissel*. Sen somnade jag vid 5 tiden och en stund senare så var det dags att gå till jobbet :-) Men konstigt nog vaknade jag hyfsat pigg, men NU är jag så trött så trööööött :-) Dags för vila...
Bild lånad från Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar