söndag 1 juli 2012

Liten svacka

Har haft ett par dåliga dagar...mycket ont i fogarna illamående, trötthet och huvudvärk. Nu ikväll känner jag mig lite bättre och hoppas att det håller i sig. Har till och med lagat mat ikväll. Ugnsbakad lax med fullkornsbulgur, myntasås, tomat och löksallad och lite färsk citron att ha över fisken, det var sååå gott och jag borde laga mat oftare, men jag har som sagt varit väldigt dålig i perioder så då har det blivit det enklaste, sallader, blodpudding, sushi, smörgåsar och färdigmat tyvärr, men det har inte alltid varit så lätt och jag har försökt göra det bästa av situationen. Är inte van att må såhär dåligt och att det går så upp och ner, så det är helt nytt och något man får försöka anpassa sig till på bästa sätt, vad annat kan man göra? :-) Känner dock en så otroligt stor kärlek till min man och till det kärleksbarn vi skapat, så lite till får man väl stå ut :-) nu är det 6 veckor och 6 dagar kvar till BF...Shit vad snabbt det går nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar