tisdag 11 september 2012

Liten uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, det blir så ibland, det kommer liksom lite emellan som går före :-) men jag brukar hitta tiden när jag sitter och ammar, men ibland orkar man inte då heller :-) Dagarna flyter på härnere och vi går våra morgonpromenader på olika vägar längs med havet, underbart! Igår kväll var det varmt och alldeles vindstilla, så jag satte mig med Mio vid havet och ammade. Vi fick en liten rofylld stund med bara havets vackra ljud och Mios smackande hehe.

























Det var så vackert och rofyllt! Mycket finare än iphonekameran visar (vi ska köpa en riktig kamera snart! :-)) Havet är nog nästan det ända miljömässigt jag saknar från västkusten. Märker att jag är lite mer "vindtålig/van" än mina Uppsalavänner :-) För dem är storm en lätt vindbris för mig (lite lätt överdrivet hehe)

I helgen hade vi fina vänner på besök, så mysigt att träffa dem och visa vår lilla knodd :-) Tack för att ni kom och förgyllde min dag!

Viktmässigt står jag still mer eller mindre, nu har jag 7 kg kvar till ursprungsvikten, sakta men säkert med lite kämpande går jag neråt på vågen, här "rasar" inget som på så många andra som ammar, men det gör inget, inget jag kan göra något åt ändå, förutom att kämpa lite mer :-)

Over and out...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar