tisdag 1 mars 2011

Slut på godis :-)



Är bättre idag med halsen, tog en kort promenad med lilla tjejen och det kändes bra trots snålblåsten ute.
Nej nu får det vara nog med godis för min del, mitt lilla godisuppehåll på nästan 3 veckor gjorde att jag mådde otroligt bra, nu ska jag fixa det igen, slut på godis i minst två veckor!! Har ätit godis varje dag under tiden jag varit sjuk, förstår inte varför jag har så stort sockerbehov, åh önskar jag kunde vara som min sambo som kan ta två små chokladbitar och sen vara nöjd. Varför kan inte också jag funka så? :-) haha Min STORA last ska jag bli av med!
Kom igen nu tjejen minst 2 mars – 15 mars!
Jag ska fixa det, gjorde ju det sist och det gick så bra! Nu kommer det gå minst lika bra!! **hoppas jag** :-O Hejja hejja hejja

Vad gör vi? – Nu kör vi mot beach 2011 ;-)

3 kommentarer:

  1. Det kommer gå super, jag står vid din sida! :D

    SvaraRadera
  2. Åh Linnea du är super! Kram

    SvaraRadera
  3. Peppar med Linnéa :) tycker just att man mår bättre är motiverande, när man hållit upp ett tag så blir det lättare att fokusera på känslan i kroppen. När frestelsen kommer vill man inte säga ja och mista må-bra känslan!
    Fast godis är ju gooott. hmm :P men du kan göra det!

    SvaraRadera