tisdag 15 mars 2011

Fantastiskt...

...det är att kunna cykla igen :-)
Cyklade till jobbet idag, helt fantastiskt!! Så himla härligt, vad jag saknat! Ikväll tog jag en kort löptur i mörkrets Göteborg längs ned havet, inget jag kommer göra om, bara morgon eller dagtid. Göteborg är inte lika tryggt som Uppsala och två mörka figurer förföljde mig tills jag lyckades skaka av dem ( sprang väldigt snabbt). Så fr.o.m. Nu bara löpning på morgon eller dagtid.

Här kommer lite bilder från när jag cyklade hem:










- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Läskigt! Tänk på att du inte har karate-Linnéa eller din blodhund Mery med dig, då kan man inte ge sig ut i mörker bland galna främlingar. Ta hand om dig tjejen!

    SvaraRadera
  2. Haha jag vet! Jag märkte att jag inte längre var i trygga Uppsala utan i en storstad, dessutom saknades ni mig jättemycket!!

    SvaraRadera