lördag 19 mars 2011

Göteborgsbo

Blir jag snart! O älskling med förhoppningsvis :-)) har inte haft tid att blogga i veckan, har tackat ja till ett kanonjobb och allt känns spännande och nytt men samtidigt läskigt :-)
Man måste våga för att vinna... Det är ett bra motto enligt min livserfarenhet, man ångrar bara det man aldrig gjorde...eller hur? ;-)
Så mot nya äventyr tillsammans med min älskade och vår lilla tjej i skööööna Götet där alla är så trevliga ( ja jag VET, jag är ju grymt trevlig! ;-) Klart jag är ju från Göteborg haha)
Enligt allvetande Stockholmare ska vi alltid dra ordvitsar i varje mening. Sen heter alla Glenn iGöteborg (förutom jag då) bara så ni vet ;-)

La vita e' bella, devi sempre avere tanto di quello coraggio per andare avanti nella strada che noi chiamiamo la strada della vita...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar