onsdag 13 april 2011

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! :-)














Är inte så bra på att uppdatera min blogg just nu pga lite ändrade rutiner och dubbeljobb!
Men jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera hädanefter :-)
Igår när jag kom hem efter jobbet, ville jag slappna av lite, men det regnade så mycket ute att jag inte supertaggad för att löpa(även om jag var sugen på den sköna löparendorfikänslan ( finns ett sådant ord? :-)
Men jag valde att ta mig ut i alla fall, regnet strilade ute men det var ganska varmt (12 grader beror ju på vad man jämför med hehe)
Men det var underbart och mina ben var så lätta, sprang ca 13 km och det kändes som om jag skulle kunna springa hur långt som helst, sen var det härligt med en varm dusch så fort man kom hem o torra kläder o microvärmd stark thai-mat :-)

Försöker få ihop ett gäng till Vårruset nu ( sista anmälningsdag är imorgon) och vi saknar mellan 2-4 personer för att få ihop 12 st ( dvs inkl TVÅ picknickkorgar som ingår om man anmäler en grupp på 6 st) så vi får hoppas att rekryteringen går bra imorgon :-)

Cyklar fram och tillbaka till jobbet numera så jag får in lite härlig vardagsmotion sådär bara, o gratis är det med :-D Vardagsmotion är nice och ganska lätt att få in i ett späckat schema.

Hoppas ni får en fortsatt härlig onsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Ostindiegatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar