lördag 1 september 2012

Barnmorskebesök

Var vi på i torsdags och numera väger Mio 4200 gram! :-O och är 53 cm lång. Känner hur jag älskar honom mer och mer för varje dag, kanske är det som kallas anknytningsprocessen? :-) Man skulle verkligen göra ALLT för honom!
Igår var vi hos familjerätten ( de var förresten jättetrevliga, vet inte varför jag trodde de skulle vara fyrkantiga och torra :-)) Så nu är Sanjin officiellt pappa och vi har officiellt delad vårdnad, känns väldigt bra! Sanjin är verkligen en fantastisk pappa, mer och finare ån jag någonsin kunde förvänta mig. Han är så himla fin med Mio och gör verkligen allt för oss. Kunde inte valt en bättre pappa! Igår lade vi också på namnregistreringen till Skatteverket på lådan, känns också bra att han får sitt namn registrerat. Vi väntade för att vi var tvungna att gå till familjerätten först eftersom han ska få sin pappas efternamn. Hans namn blir Mio, Nedim (efter Sanjins farbror), Giovanni (efter min Morfar).
Idag var vi ute på morgonpromenad i ösregnet, skönt men blöta blev vi alla utan Mio som låg väl skyddad av alla regnskydd och myggnät :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar